Freerunning er en meget god treningsform for hele kroppen og krever god koordinasjon, mykhet/fleksibilitet og styrke.
For å kunne klare flere av momentene i Freerunning trener vi derfor en god del spenst, styrke og kjernemuskulatur.
Mange øvelser krever mot og motivasjon, og vi ser at guttene/jentene «vokser» når de mestrer dette. Innøving av vanskelige øvelser foregår alltid med sikring og vi legger stor vekt på å ivareta sikkerheten for utøverne.

Freerunning 3 er for gutter/jenter i alderen 9 til ca. 12 år.

Denne gruppen er for de nye, som ikke har drevet med Freerunning eller lignende aktiviteter før, men ønsker å lære dette. Vi lærer det grunnleggende og flytter de over til de andre gruppene når de er klar for det.

Vi trener i Holtahallen på mandager kl 18 til kl 19.30

Freerunning 4 er for gutter/jenter i alderen 9 til ca. 12 år.

Denne gruppen er for dem som kan det grunnleggende og er klar til å lære litt mer

Vi trener i Holtahallen på mandager kl 19 til kl 20.30

 

Freerunning 1 er for gutter/jenter fra ca 11 år og oppover.

Denne gruppa er for de som kan det grunnleggende fra før, feks. backflip, monkey og dash. Du bør kunne «slå hjul», ha god spenst, en god grunnleggende styrke og kunne stå på hendene opp mot en vegg.

Vi trener i Holtahallen tirsdager kl. 17.30 til 19

Freerunning  2 er for våre eldste og mest erfarne som trener i Holtahallen tirsdager kl.18.30 til 20

 

 

Husk å komme på tiden og ha med drikkeflaske med drikke. Vanlig treningstøy. Vi trener barbeidt og sko trengs derfor ikke.

Vi bruker Spond til all info og påmelding

Levert avIdrettenOnline