Møglestuhallen
Vi trener i Møglestuhallen, hvor det også er parkering. Hvis det skulle være fullt ber vi alle om å benytte seg av parkeringen til Møglestu Videregående Skole som ligger rett ved.
Adresse: Møglestuhallen, 4790 Lillesand
Reglement for påmelding og deltagelse til cuper
- Alle lag kan delta på ønskede cuper.
- Fra 10 år kan lag delta på overnattingscuper.
- LIL sponser 2 overnattingscuper per sesong (egenandel per spiller).
- LIL dekker lagavgift/påmelding til lokale cuper. Andre utgifter (t-skjorter, disco, etc.) dekkes av spillerne.
- Transport til overnattingscuper sponset av LIL arrangeres av håndballstyret.
- LIL dekker utgifter for trener og et fornuftig antall foreldre som hjelper til/bor med laget (avhengig av alder og antall spillere).
Påmelding:
- Skal skje via arrangements- og cupansvarlig i håndballgruppa.
- All kontakt med cuparrangør går gjennom arrangements- og cupansvarlig.
Navneliste:
- Sendes til arrangements- og cupansvarlig snarest etter påmelding (inkl. foreldre for overnattingscuper).
- Trener/foreldrekontakt sender info til foreldre om cupen.
- Kasserer får navneliste på spillerne.
- Trener/foreldrekontakt samarbeider med kasserer om innbetaling (påse at alle betaler).
Lykke til!
Huskeliste for barnehåndballarrangementer
Før kampdagen:
- Kontakt håndballstyret (cup- og arrangementsansvarlig) for dommere, kioskvarer og medaljer.
- For minihåndball: Send invitasjon til andre lag og be om påmelding. Lag kampoppsett.
- Fordel oppgaver på foreldre (bruk gjerne en mal):
- 1,5 liter vaffelrøre
- Valgfri kake
- Kioskvakt (2 stk, møt 30 min før kampstart)
- Sekretariat
- Styre måltavle/tid
- Hjelp til rigging før og etter kamp
På kampdagen:
Kiosk:
- Skaff nøkkel til hall og kiosk, samt pengeskrin.
- Rigge til kiosken (inntektene går til håndballgruppa).
- Sett på kaffe og pølsekoker.
- Sett ut bord, kaker, klargjør vaffeljern.
- Heng opp infoplakat om priser og mobilbetaling via VIPPS.
Hallen:
- Sett ut minihåndballmål, innbytterbenker og måltavler.
- Heng opp baneanvisningsskilt og kampoppsett.
- Pass på at sitteunderlag står ved inngangen til tribunen.
- Koble til klokke/måltavle/signal (få hjelp av cup- og arrangementsansvarlig).
- Ta imot dommere og avtal nivå. Dommerne får mat og drikke fra kiosken og betalt for jobben.
- Ordne medaljer til alle spillere.
- Legg overtrekksvester i sekretariatet.
Etter arrangementet:
- Rydd hallen og sett ting på plass.
- Foreldrevakt vasker opp og rydder i kiosken.
- Plukk søppel ved banen, garderober, tribune og kiosk.
- Lås inn måltavle/klokke etter bruk.
Annet:
- Ta bilder og skriv et kort sammendrag. Send til sekretær/webansvarlig for publisering.
- Se regionens nettsider for mer info: Barnehåndball
Kontakt: Cup- og arrangementsansvarlig i håndballstyret for spørsmål eller bistand.